Տնային աշխատանք

1․Շարունակի՛ր հետևյալ մտքերը: Այժմ աշխատի՛ր քո ձևակերպումները և իմ հարցադրումները վերածել տրամաբանական հաջորդականություն ունեցող տեքստի: Տեքստը պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ: Փորձի՛ր տեքստային ձևակերպումդ հետաքրքիր և յուրահատուկ դարձնել:

Կրթության ազդեցությունը

Կրթություն ասելով հասկանում եմ այն, որ մարդը ստանում է իր համար հաճելի նոր տեղակատվություն, որը հետագայում կարող է իրեն պետք գալ: Կիրթ եմ համարում այն մարդուն, ով նորմալ է խոսում՝ տեղին: Ցավոք, շատ քիչ ենք ականատես լինում վերոնշյալ՝ ցանկալի, վերջին ճիչերը արձակող երևույթին: Կրթությունը միան դասը չէ, այն հետագայում քեզ ավելի խելացի դարձնող ցանկացած բանն է:

Մեդիան շատ կարևոր բանն է սովորեցնում մեզ: Օրինակ՝ ինչ պետք է չանել: Միանշանակ այն բացասական ազդեցություն է թողնում ցանկացած անձի վրա, շատ հաճախ դա ոչ ոք էլ չի գիտակցում: Տասնյակ տարիներ առաջ, երբ շատ ծանր վիճակում էին հայտնվել շատ երկրներ, երբ հազվադեպ կարելի էր հանդիպել մարդկանց, ովքեր դիպչել էին բջջային հեռախոսի, մարդկանց մեջ ավելի շատ էր հարգանքը, սերը միմյանց նկատմամաբ:

  • Ի՞նչ եմ հասկանում կրթություն ասելով…
  • Կիրթ եմ համարում այն մարդուն, որը…
  • Ես փորձում եմ դառնալ կիրթ մարդ, որովհետև…
  • Կիրթ մարդը չպետք է…
  • Երբեմն ես անում եմ այն, ինչ կիրթ մարդը չպետք է անի…
  • Որակյալ կրթությունը կօգնի ձևավորել կիրթ հասարակություն, որովհետև…
  • Որակյալ կրթությունը…
  • Ուզում եմ ստանալ այնպիսի կրթություն, որ…
  • Ի՞նչ եմ հասկանում ինքնակրթություն ասելով…
  • Ինքնակրթությունը կարևոր է, որովհետև
  • Կրթությունը պետք է լինի շարունակական, որովհետև…
  • Կրթությունը չի կարող սահմանափակվել դասով, որովհետև…
  • Սովորում եմ սովորել…
  • Մեդիան օգնում է ինձ սովորել…
  • Ես սովորում եմ, որ…
  • Վստահ եղե՛ք, ես շատ բան կփոխեմ…

2. Տեքստիդ համար դիպուկ և գրավիչ վերնագի՛ր ընտրիր:

3. Կարդում ենք Բորխեսի «Պարացելսի վարդը»։
Քննարկման թեման.

  • ուսուցիչ՝ ինչ հատկանիշներ է ունենում

Ոուսուցիչը ամենակարևոր պարտակությունը աշակերտի նկատմամբ այն է, որ շատ սիրի և հարգի բոլոր աշակերտներին:

  • աշակերտ՝ ինչ հատկանիշներ պիտի ունենա

Աշակերտն էլ իր հերթին պարտավոր է հարգի ուսուցչի կատարած աշխատանքին համապատասխան:

  • աշակերտելու եկած մարդու վերաբերմունքը ուսուցչին. պաշտպանեք կամ պախարակեք աշակերտի վարքը, բացատրեք ուսուցչի վարքը։

Պետք է փորձել երկու կողմերի դրության մեջ հնարավորինս մտնել: Երկու կողմերն էլ ցուցաբերում էին ոչ պատշաճ վերաբերմունք միմյանց նկատմամբ:

Leave a comment